Kvällspassets tävlingar och en app

Tjaba!

Som jag tidigare skrev så kunde man få gratisbiljetter till fredagens kvällspass. Vilket gjorde att jag och min friidrotts intresserade pappa gick och såg på tävlingarna. Då man är van att se tävlingarna på tv och på så sätt få allt serverat i form av resultat. Blir man helt snurrig i huvudet då man ville titta på precis allt men samtidigt ha stenkoll på vad folk gör och inte gör. Men det är ju därför som man från arrangörernas sida har tagit fram den där appen för tävlingarna för att man inte skall missa något. Jag laddade ner appen under tävlingskvällen så jag hade inte tid att se vad den exakt innehåller eftersom jag var mer fokuserad på att följa tävlingarna än att pilla lite med min telefon.



 
Andra volontärer som jobbar fast på innerplan.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd