Ackreditering

Tjaba!

I dag har jag fått göra några nya saker då det i volontärcentrat har lugnat ner sig. Delvis beroende på att inga biljetter delades ut till dagens tävlingar, inga vatten flaskor finns kvar att hämta och inga behöver byta kläder eller hämta ut om de inte har fått några. En lugn dag alltså. Det var därför som jag mellan klockan 10-11 skulle stå ute på EM torget och visa folket rätt väg.

Sedan hade jag lunch eftersom jag skulle i väg på nytt uppdrag. Detta jobb innebar att jag skulle få jobba i mixed zone med att plocka bort transpondrar som satt bakom nummerlapparna i en liten plastficka på löparna. För att kunna göra detta jobb var jag tvungen att uppgradera min ackreditering med ytterligare en siffra så nu kommer jag in i ett område som var en förbjuden zon för mig tidigare. I stället för att fixa ackrediteringslappen med en till siffra fick jag en ny bricka med enbart den nya siffran. På den nya brickan stod det även att jag hade en uppgraderad bricka. Kul att man kan stiga så snabbt i graderna.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd