Vintertid

Tjaba!

Från Clip Art
Nu när jag har ställt om min klocka till vintertid visade sig naturen upp sig i sin vinterskrud för första gången i år. Då alla träden och annat levande var täckta av rimfrost. Eftersom tiden på klockan visade på vinter så kändes det rätt logiskt att träden lyste vita.

En annan sak som jag tänkte på när jag körde till jobbet är att även om jag oftast kör min lilla bil, som jag kallar sprutt i bang bang, vid samma tid varje dag så var det så ljust ute att man nästan började undra om jag inte hade tagit fel på tiden i alla fall.

I bland måste jag bara få säga att vissa av bilderna på Clip Art är riktigt bra enligt mitt tycke men jag är som sagt ingen fotograf. En fotograf skulle kanske ha en annan åsikt om detta.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd