Activiospinning död eller levande?

Tjaba!

Då var det återigen fredag och jag har varit på ett activospinning pass där jag fick problem med utrustningen.

Det började med att jag tog pulsklocka nummer 17 och jag tyckte att allt var frid och fröjd förutom en sak! Nämligen att jag inte fick någon puls registrerad på bioduken då pulsklockan levde sitt egna liv. Det spelande ingen roll att jag klev av min cykel och gick bort för att registrera om mina plusslag på datorskärmen då jag trodde att jag hade gjort något fel eller någon annan hade varit där och pillat lite. Jag levde helt enkelt inte enligt pulsklockan. Efter att ha fuktat min hud med vatten från min vattenflaska fick jag liv i saken. Bara för att efter 30 sekunder vara död igen och så höll det på hela tiden tills jag hade kommit halvvägs in i passet.

Ja, ja jag får ha bättre lycka med utrustningen nästa gång. Själva passet var bra upplagd med lite musik från Roxette och September där den sist nämnda artisten hade fem låtar men i passet, men nog om det. På väg hem från träningen cyklade jag på min cykel men tyckte att det var mycket jobbigare än att cykla på passet. Anledningen till detta upptäckte jag när jag nästan var hemma. Jag hade för lite luft i bägge mina hjul så det blir till att åka till en cykelreparatör.

P.s. Det går nog att fixa med hjälp av en cykelpump och lite handkraft D.s.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd