Ojda nu blev det jobbigt!

Tjaba!

Då var det fredag igen och lite träning på schemat. När jag satt på min spinningcykel såg jag en av instruktörerna komma ner för trappan med sin dator i handen. Min första tanke som kom var att nu blir det jobbigt då hon brukar köra tuffa pass. Så vem kom till sist in genom dörren? Jo! Just hon! Så det var bara att bita i det sura äpplet och kämpa på.

Tilläggas kan att jag inte kom upp i de rätta pulszonerna förutom de fem sista minuterna. Det enda som jag kan säga till mitt försvar är att i går var det kanelbullensdag och då åt jag två kanelbullar. I dag fick vi som efterrätt kladdkaka och den visste vad det skulle sätta sig efter min lunch. Ärligt talat så tror jag inte att jag kämpade tillräckligt väl på spinningen idag för att förtjäna en sådan godsak men det var då det. Nu så här efter passet kan man diskutera detta till evigheters evighet med hjälp av ordet OM.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd