Pusselbits jakt med Steinbrenner & Nyberg del 2

Tjaba!

I dag letade jag på nytt i tidningsåterviningskärlen (totalt tre stycken, ett stopp innan affären och två efter) men utan att lyckas hitta en enda ny bit. Så jag fortsatte mot min Steinbrenner & Nyberg affär för att hämta ut min pralinask nummer två. När jag stolt av lycka visade upp mina två ihop parade pusselbitar fick jag höra att pralinerna var nästan slut hon hade bara två sorter kvar som jag kunde välja utav och även matbrödet var slut. Attans också! Jag som hade laddat hela min arbetsdag för att få gå och handla nya praliner. Då jag hade provsmakat några i går kväll visste jag nu vilka jag ville jag eller inte. Så jag få väl äta praliner från den asken som jag redan har och man behöver ju inte äta ur två askar på än gång men det hade varit kul att kunna göra det.

Istället så få ni se en bild på den ask som jag redan har även om den i skrivandens stund saknar de flesta av bitarna.

Kommentarer

  1. Mmm! Ser gott ut! Ar det lika gott som det ser ut? Gillar din dedikation - jag hade gjort sammalunda... :)

    SvaraRadera
  2. Jag kan med gott samvete säga att de är lika goda som de ser ut på bilden.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd