BodyPump 80, inne när alla är ute

Tjaba!

I dag var det åter dax för lite bodypump träning. Att då vara inne när himlen är klarblå och solen lyser kändes inte som något hot mot min träning. Det är först när jag har kommit hem som jag kom på att jag har spenderat min tid inomhus när man kunde ha gått en promenad utomhus i solen i stället. Så jag hoppas att det är sol i morgon också så att jag kan ta min promenad då istället. Just nu vill jag bara sitta i min soffa och softa då mina ben känns som väl kokt spaghetti. Dvs de har ingen styrsel eller kraft i sig just nu så jag väljer att titta på lite skidskytte på tv istället. I morgon kommer jag att titta på Vasaloppet ett lopp som jag själv vill köra någon gång i mitt liv.

Själva träningspasset var lätt den första halvan men sedan tappade jag orken under den sista halvan men jag kommer igen. Så upp till kamp mot mina vikters tjat om att de är tunga att lyfta upp från golvet. Tuta och kör skall mitt ledord vara nästa lördag men jag har väl ändrat mig tills dess.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd