Games ot thrones släktträd

Tjaba!

Jag började i fredags med tre avsnitt för att därefter köra ett sju avsnitts marathon av tvserien som man nu kan följa på onsdagar SVT 1 eller om det var den andra kanalen. Själv hade jag fått mina avsnitt av en jobbarkompis så det var bara att ösa på med avsnitt efter avsnitt. Det enda problem som jag hade med detta var att jag saknade den svenska texten då det var svårt att höra vad de sa. Jag gillar när de prata brittisk engelska jämfört mot amerikansk engelska då skillnaden är att de talar tydligare engelska när de är från England kontra USA. Men detta problem löser jag genom SVT play eller spela in avsnitt för avsnitt med den svenska textningen. Eftersom jag vet hur det slutar behöver jag inte sitta och vänta vecka efter vecka för att få reda på hur det hela slutar. Bilden nedanför visar hur alla personer hänger ihop.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter