Pusselbits jakt med Steinbrenner & Nyberg

Tjaba!

I söndagens Göteborgs-Posten låg det ett reklamutskick från Steinbrenner & Nyberg där det gällde att para ihop två pussselbitar till en enda. Allt för att kunna få en 18 bitars pralinask. Min mamma hade tagit med sig sin pusselbit men den passade inte ihop med min. På jobbet letade jag bland G-P tidningarna som vi har där, men där fanns inte en ända pusselbit. Så det slutade med att jag fick gå till mitt soprum och titta bland pappersåterviningen för att se om jag hade någon lycka där. Det hade jag, då jag hittade 3 st pusselbitar. Så nu kan jag hämta ut två pralinaskar. Den enda haken som finns med detta är att man måste köpa ett matbröd men det går ju alltid åt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd