Ingen Lasse Kronér idag?

Tjaba!

Tidigare i dag körde jag ett spinningpass där Lasse Kronér var en deltagare och inte instruktören på detta lunchpass. Jag som hade hoppas på att ha honom som en inspirerande instruktör, men jag kämpade vidare efter bästa förmåga. Då jag redan innan passet hade börjat tagit beslutet om att gå ut hårt. Fast det är ju klart att när jag tog detta beslutet satt jag i min soffa även om jag hade noterat att det blåste ute. 

Så när jag tog ut min cykel från cykelförrådet kände jag inte blåsten. Utan det var när jag var på väg till träningen som jag upptäckte hur mycket det blåste och då det är nedförsbacke till träningen brukar det vara som en enkel promenad att komma dit. I dag, i blåsten, var det kraftig motvind i en nedförsbacke. Ja, i en nedförsbacke vilket gjorde att när jag kom fram tyckte att jag redan hade genomfört ett helt spinningpass på vägen dit. Så egenligen kunde jag ha vänt och cyklat hem redan då, men jag tog mig in i träningslokalen och cyklade lite till.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd