Tung träningsdag på löpbandet

Tjaba!

I dag var det återigen lite träning. Det som är kul är att det inte känns som en hel evighet att gå mina 30 minuter på löpbandet för att värma upp. Min känsla är mer av karaktären, när får jag börja springa. I dag pausade jag bara helt kort för att ta ett kort på hur långt som jag har kommit innan jag börjar att springa. 

Maten vi fick till lunch var kycklingcurry inte min favorit så jag åt inte så mycket mat. Det var kanske detta som gjorde att det var tungt att spinga, så några tio minuter som jag hade siktat in mig på att genomföra i dag blev bara sju. Det kan ha berott på att jag bara tog en micropaus innan jag sprang till skillnad mot de andra gångerna då var pausen lite längre.
I går när allt var så lätt hade jag en ledig dag alltså inte jobbat hela dagen innan träningen. Så det är kanske det som är skillanden mellan i dag och i går. Själv tror jag att det är maten. Skulle ha tagit någon smörgås eller något liknande som kompliment. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd