Löparskor från asics.w-gel-kayano-31.cool-matcha

Tjaba!

I dag har jag köpt riktiga löparskor men det tog ett tag att hitta rätt par. Det var både hur skon är uppbygg, hur jag belastar foten när jag går och skulle inte detta vara nog så så var egentligen känslan när jag går i skon som spelade störst roll. Om du klickar på länken så får du mer utförlig information om skon som jag har köpt. stadium.se

I går blev jag stressad av en person som stod på löpbandet brevid mitt. Anledningen till detta var att han sprang fort och lätt alltså tvärtemot vad jag kan åstakomma just nu. 

I går tränade jag med "vanliga" träningsskor men i dag i dessa som bilden visar. Jag vet inte om det var för de nya skorna som det kändes lättare att springa mot igår, men det som kändes lätt i dag var tyngre i går och tvärt om. I går kändes tiden på löpbandet så kort mot idag men alla har sina svakor.  I morgon är det vila som gäller och på torsdag skall jag få massage. Tänkte att massören kan få koncentrera sig på mina fötter och ben. Kan behövas eftersom jag är ovan med att använde dem på det sättet som jag har gjort dessa dagar. 





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd