Trögt

Tjaba!

I måndags var jag och tränade lite spinning igen men även om jag tog i så var det trögt för benen. Jag kämpade och stod i men min pulsmätare vägrade att komma upp i det läge som jag ville ha den i. Därför inbillade jag mig att jag skulle genomföra en svensk klassiker. Jag började med att se mig själv simmandes i en is fylld pool och sedan så cyklade jag Vätten runt. Men vad hjälpte detta! Mentalträning fungerade tydligen inte för mig just då, så därför såg jag framemot att få köra mitt egna program som jag har fått av min PT.

Så när lektionen var slut och jag skulle göra mina övningar i gymmet, hade jag inte uppmärksammat att det var lunch. Därför fick jag inte plats, då det tycktes som om att alla redskapen var upptagna av skolungdomar. Så därför fick jag åka hem i förtid och denna dags träning blev inte alls som jag hade tänkt mig. I morgon torsdag skall jag till Söder City för att träna och där hoppas jag att det är betydligt lugnare för denna anläggningen ligger lite längre ut från centrum än den andra som kallas för city även om det riktiga namnet är Kungsbacka City.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd