Nya maskiner

Tjaba!

Idag har jag prövat på nya maskiner i gymmet. Anledningen till detta är att det inte skall bli exakt lika dant som när jag kör själv och som när jag kör med henne. Det var ovant och konstigt men det blev inte så bra den här gången. Ovan är ordet så jag får se om det går bättre nästa gång om vi använder de maskinerna igen.

Maskinerna som jag använder heter så fint som Cabel Cross och Lat Pull/Low Row. Sedan skall jag komma ihåg vilket märke det är för att ni skall få en exakt bild hur maskinerna ser ut, men eftersom jag inte vet detta så för det bli så här i stället.

Det går framåt med träningen numera men innan jul ville jag inte träna överhuvudtaget men nu har jag ett sug igen. Så det är bara att fortsätta att köpa mer timmar och fortsätta på den här vägen ett tag till.

Sedan har jag fått hemläxa nämligen att göra rörlighetsövningar varje dag. Till dessa övningarna behöver jag en träpinne, rundstav eller skaft eller vad man väljer att kalla det för. De finns att köpa i varje byggvaruhandel eller mataffärer som har städmaterial.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd