Sol ute medan jag tränar inne

Tjaba!

Idag har jag tränat själv utan att ha min PT till hjälp. Jag tycker själv att det gick riktigt bra framför allt för att jag åkte dit när det är strålande solsken ute, är en seger i sig själv. Nu har det kommit en roddmaskin och hantlar från 2 kg och upp till 10 kilo vilket gör att jag har lättare att göra mitt egna program.

Idag valde jag roddmaskinen framför trappmaskinen och här hade jag som mål att ro 500 meter och det gjorde jag. Jag hade också hoppats på att komma under två minuter på 500 meter men jag kom bara ner till 2.09 för att sedan öka upp till 2.15 när jag blev trött. Mm jag skulle nog inte skulle gått ut så hårt i början. Bättring till nästa gång som förhoppningsvis blir nu på torsdag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd