Träning och hjärnsläpp

Tjaba!

I tisdags var jag i Jonsered som ligger öster ut från Göteborg räknat. Här i detta samhälle gick jag en liten stadsvandring med mina skolkamrater på universitetet för att se på det gamla bruksområden från 1800-talet. Totalt blev det en promenad på tre timmar även om vi hade en hel del pauser för att se på olika byggnader i och omkring i hela området.

Idag har jag "bara" träna styrketräning efter mitt lilla program. Det är lite svårt att komma ihåg alla övningarna då övningarna är omgjorda utefter vad det finns för maskiner på det nya stället Söder City. 

Nu har det i alla fall kommit en roddmaskin men jag gillar trappmaskinen bättre eftersom jag tycker den är roligare att köra. Mina övningar gick rätt bra att göra även om jag fick lite hjärnsläpp ett tag då jag inte kom ihåg vilka övningarna var eller hur man gjorde dem. Det hjälpte inte att de stod nerskrivna på ett papper men efter ett tag fungerade hjärnan igen och jag gjorde dem. 

Därefter var det fika hos min jobbarkompis som stod på schemat. 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd