Trappmaskinen är min nya favorit.

Tjaba!

Idag har jag tränat med min PT och på en tid som jag inte brukar träna på då jag är lite morgontrött. Klockan 9,30 började vi och i vanliga fall har jag knappt ätit frukost vid denna tid, men idag var det annorlunda. En annan sak som också var annorlunda var att jag fick träna på ett nytt ställe som Nordic Wellness har öppnat i Kungsbacka. Detta ställe går nu under namnet SöderCity.

Idag så har vi återigen koncentrerat oss på alla kroppsmuskler från naveln och uppåt. I SöderCity finns inte några roddmaskiner men jag gillar inte dem ändå då jag tycker att man inte sitter fast med fötterna hur man än drar åt spännbanden. Man skall ju träna inte dra åt banden medans man tränar anser jag. På grund av detta fick jag prova på en ny maskin som jag inte har sett innan heller.

Trappmaskin kallas tydligen denna maskin för och tyckte att den var kul köra/gå i för att få upp min puls igen. Jag gillar denna maskinen skarpt, ny favorit alltså. De övriga övningarna var lite annorlunda än de jag hade kört innan men det berodde på att de inte hade fått några vikter under tio kilo ännu till det nya stället så därför blev övningarna lite annorlunda. Vi körde med gummiband istället.

Det har knappt gått en timma sedan jag slutade att träna och redan nu känner jag mellan skulderbladen att jag har tränat. Nu skall jag bara få till lite mer tillfällen då jag tränar själv i gymmet men det är som Angelica säger vi tjejer är inte så vana att ta plats i gymmet när man är ny och osäker på hur det hela fungerar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd