Övning ger färdighet

Tjaba!

Idag har jag först tränat Indoor walking i 30 minuter innan jag fortsatte med mitt egna träningsprogram. Mitt program följde jag nästa till punkt och pricka men det var tre övningar som jag hoppade över. I mitt lilla hörn tog jag plats den här gången och gjorde mina övningar till skillnad mot förra gången då jag kände mig osäker och gick där ifrån. Övning ger färdighet heter det ju.

Denna gången fick jag till och med hjälp med att ställa in en bänk i rätt höjd när jag inte fick loss skruven som relegerade det hela. Till nästa gång skall jag öka vikten på den övningen som heter pullover. Nu skall jag ha tre kilo från börja istället får två.

Just nu känns det lite i armarna att jag har tränat och det tar jag som ett bra tecken. Glad Påsk

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd