Keiser Indoor Walkingmaskiner

Tjaba!

Nu har Nordic Wellness i Borgås Kungsbacka fått nya walkingmaskiner med en massa nya funktioner. Digitala mätare och ny men mycket känsligare motståndsknapp eller snarare ett handtag. 

Jag försökte att hitta känslan för hur jag skulle ha motståndet inställt men det blev lite hur som helst ibland. Ny koreografi gjorde inte att passet blev lättare men jag använde inget pulsband i alla fall. Jag satsade på att få in en känsla hur saker och ting skulle vara. 

I morgon skall jag köra ett 30 minuters pass i stället för dagens 45 minuter och då hoppas jag att jag har fått kläm på det hela så att jag kan få ut mer av passet även om jag tycket att jag kämpade på bra.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd