Axelpartiet

Tjaba!

Idag har jag tränat med min PT igen. Vi koncentrerade oss på axelpartiet med övningar som skulle hjälpa mig att bli starkare. Just nu har jag hjärnsläpp så jag kommer inte ihåg vad övningarna heter. Roddmaskinen använde jag i 3 minuter för att få upp flåset innan jag jag gick vidare till en ny träningsstation.

Jag gjorde en övning för att stärka upp bålen och det var vanlig planka och planka med rotation. Sedan gjorde jag en kombination med plankan och rygglyft. Ytterligare en övning som jag gjorde var att jag skulle trycka upp rumpan från mattan en liten bit och sedan vandra framåt med benen och tillbaka utan att tappa ner rumpan i underlaget.

Tänk att rörelser som man gör varje dag och flera gånger dessutom kan protestera så mycket. Träningsvärk jag visst men det är inte roligt att ha om jag får säga så.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd