Träningsresa till Fuerteventura, dag 7, sista dagen

Tjaba!

Idag är det den sista dagen före hemresan. På förmiddagen var det Grit och Yin Yoga som jag kunde träna men jag valde bort Griten för jag tyckte att den var alldeles för jobbig för mig. Yin Yogan däremot var något som passade mig mycket bättre och jag gillar att göra den då det verkar vara en typ av yoga som passar mig. Efter att yogan var färdig gick jag ner till stranden för att ta mer bilder på jordekorrarna. Efteråt åt jag lunch innan jag gick och lade mig vid poolen igen för att läsa en av mina medhavda böcker.

På eftermiddagen var det 60 minuter cirkelträning som stod på programmet. Det var samma program som tidigare i veckan men nu hade vi hjälp av solen att ta fram vårat goa humör. Efter detta var det 30 minuter Body Balance som vi skulle träna även om jag blev lite less på solen som gick i moln just då eftersom det också bliv kallare. Speciellt när man skulle till att stretcha och slappna av efter passet, för ville man inte bli för kall.

19.00 var det tid för lite avslutningsmingel innan avslutningsmiddagen. Jag åt i stort sett alla mina måltider på den stora huvudrestaurangen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd