Träningsresa till Fuerteventura, dag 1

Tjaba!


Måndagen den 23 mars 2015 var jag återigen på plats på Fuerteventura för en ny träningsresa. Efter att ha checkat in och på väg till mitt hotellrum var jag nästan gråtfärdig av lycka över att återigen vara på plats för att njuta av en ny träningsvecka på Fuerteventura.

Totalt var vi 45 personer som hade valt konceptet styrka-kondition. Det var mest damer men det var i alla fall några få herrar och jag var bland de yngsta i gruppen. De som driver Forum för kropp och själ i Malmö kände igen mig även om de inte kom ihåg mitt namn. Nu när infomötet är över där de bland annat berättat vad det är vi skall syssla med under resten av veckan var det dax för mig att återvända till mitt hotellrum för att göra mig i ordning för lite välkomst mingel. Därefter är det tid för lite mat och det är tur det för jag är hungrig.

Till middag åt jag lammkotletter med pommes frites och grönsaker. Tallrik nummer två bestod av pasta och det var nu som jag började känna mig mätt men det fanns lite plats kvar i magen för dessert. Mat är det inget som man kommer lida brist på här utan här äter man helt enkelt lite för mycket hela tiden.
Denna fruktkorg fick jag för att jag har varit här tidigare.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd