Flickan från ingenstans av Justin Cronin

Cronin, J - Flickan från ingenstans - 13019376Tjaba!

Boken Flickan från ingenstans av Justin Cronin är del ett av tre vilket jag inte förstod föränn jag hade googlat på bokens författare och kommit in på följande hemsidor. kulturbloggen , enbokcirkelföralla
Här kan du läsa mer om boken och jag kan säga att bokens slut gjorde mig arg då jag ville att den skulle ha slutat annorlunda. Tack vare dessa hemsidor fick jag reda på en del saker. Bla att det kommer två delar till. Halleluja vad jag kommer att vara glad när jag kan få läsa dessa delar. Under tiden så får jag läsa de andra fyra böckerna som jag nyligen har köpt.

Jag vill ändå rekommendera denna bok som jag hade som min Påsk läsning då jag hade ledigt från jobbet och inte gjorde något annan än läste denna bok och käkade påskgodis. Godiset i för sig var gott men jag får ta mig i kragen och besöka gymmet snart annars så har jag svält upp till en ballong. ASG.
 
Det finns en påkostad och fin webbsida till boken ( på eng)  http://www.enterthepassage.com

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd