En cykeltur ute och inne

Tjaba!


I dag hade jag samma instruktör på mitt spinningpass som jag hade i går och det var även exakt samma pass som hon körde. Vilket var bra på ett sätt då jag gillade musiken i detta pass. En annan sak som skilde mot i går var att i dag körde vi med ett activiopulsband.

En sak som jag inte gillar är att jag går ner så mycket i puls då det är tid för lite återhämtning med hjälp av en lugnare låt. Vilket gör att jag måste jobba mycket hårdare för att komma upp i rätt pulszon igen.

En annan sak som också kan vara lite jobbigt är när ens instruktör känner en vid namn för då får man frågor som, "är allt bra, kom igen och kämpa lite till" eller så får man någon annan fråga som man inte vill svara på eftersom den oftast kommer när man är som tröttast eller inte har lust att ge något kläm käckt svar som alla kan le åt.

Då jag oftast cyklar till och från träningen var det lite motigt att cykla hem i dag, men det fixade sig så bra ändå. Då en mamma med sina barn kom utcyklandes från en parkeringsplats och ut på den väg som jag cyklade på. Vilket gjorde att jag trampade på lite extra för att köra om dem och efter att jag var förbi dem gick det så mycket lättare att fortsätta att trampa vidare hemåt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd