Spinning och CXWORX nr 06

Tjaba!

Idag har jag tränat lite spinning följt av 30 minuter CX. Då CX programmet var nytt för mig tyckte jag att det var svårt att hänga med men jag hoppas att jag gjorde något rätt i alla fall. Spinningen däremot var en helt femma då jag vet hur man skall göra. Så jag tog i så det bara visslade om pedalerna och svetten rann. I halv mörkret inne i spinningsalen tyckte jag att jag var kungen över alla, men jag kom snabbt ner på jorden då vi bytte sal för att köra CX. Inne i den salen och i bättre ljus såg jag att jag hade tagit på mig mitt träningslinne ut och in. SUCK. Jag får erkänna att jag skämdes lite över att jag inte hade upptäckt detta innan, men jag lossades att jag hade skapat en ny trend eller snarare tagit tillbaka en gammal.

I morgon är det dax för mig att köra det nya Body Pump passet 81.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd