Vad tiden går fort

Tjaba!

I fredags tränade jag spinning för en kompis som just blivit spinninginstruktör. Att hittat till den anläggningen som han håller till på var inte det lättaste i mörkret. Från vägen var det inga problem att se skylten var man skulle svänga men att vara mitt inne i ett industriområde och där hitta en skylt som var svart var inte lätt. Så jag fick köra runt kvarteret en gång till innan jag hittade rätt men då började nästa problem som var att komma in genom dörren. Inga problem tänker några men om det är ett kodlås som man inte har koden till blir det problematiskt. Som tur var det några andra som skulle in så jag "liftade" in med dem. Kassan var inte öppen så man skulle Swish in 120 kronor för att kunna träna och jag i min enfald trodde att när man Swishat så skulle man få en kod som skulle öppna dörren men så var det inte eftersom båda dörrarna hade kortläsarmaskiner istället för portkod. Så det blev till att "lifta" igen.

Själv lokalen var en gammal industrilokal men träningsmaskinerna var många och tomma. Inte som det brukar vara när jag tränar då det är lite brist på maskiner eller så är maskinerna lite för populära då många vill ha exakt samma maskiner.

Själva passet var inget märkvärdigt men det är ju som sagt hans andra gång som spinninginstruktör så man var mer där för stötta än något annat. Vi var bara åtta stycken varav fyra var närmast sörjande.

I dag är det måndag när jag skriver om fredagens träning och jag som bara skulle göra lite annat för att sedan blogga om träningen blev visst till några dagar senare. 😊

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd