Träning efter min julledighet

Tjaba!

Nu är julledigheten slut 🎅🤶 och alla nyårslöftena skall infrias om man har avgett något sådant. Det är också nu det är fullbokat på alla gruppassen som man vill gå på men om två månader är det mycket lättare att boka för då har många tröttnat.

Själv är jag också tillbaka på gymmet efter min ledighet. Jag hade tyvärr glömt att packa ner min fusklapp på övningarna som jag skulle göra men jag gjorde de jag kom ihåg. I mitt program har jag två övningar som jag tycker är svåra att förstå vad min fd PT menar eftersom det är två olika övningar men beskrivningarna av själva övningarna är exakt den samma.

Idag har jag turen att träffa på min fd PT så efter att vi hälsat på varandra dök frågan upp om hur det går för mig och då svarade jag ärligt och fick på så sätt reda på hur mina övningar skulle göras. Tyvärr blev det så att jag hade tränat färdigt innan jag fick hjälpen men till nästa gång så är allt ordnat så som jag vill ha det så det blev en riktigt bra dag till sist i alla fall.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd