Min plan är inget nyårslöfte

Tjaba!

Jag har inte avgett något nyårslöfte men jag tänker att jag skall få ihop två träningstillfällen varje vecka. Min plan är att träna tisdag och torsdagar för då slutar jag 15.00 och så byter jag ut de torsdagar som jag slutar 17.00 till fredagar. Tisdag och torsdagar tänker jag mig att jag kör mitt program som jag har fått av min fd PT men på fredagarna blir det ett spinningpass för konditionens skull. Så är min plan och nu hoppas jag att jag har motivationen och kraften för att göra så mer än en vecka eller kanske till och med en månad. Nej! min plan skall vara längre än så men vi får se hur länge jag kan hålla mig till den planen.

I dag var jag alltså på plats för att styrketräna lite igen. Det är som sagt mycket folk överallt men jag fick gjort alla mina övningar även om det blev lite oordning då man fick flytta sig ganska mycket beroende på vilka maskiner som blev lediga.

En sak till som var lättare denna gången jämfört med förra gången var att nu hade jag en förklaring till de övningarna som jag inte komihåg så det är bara att kämpa på.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd