Träning i motvind

Tjaba!

I dag när jag skulle cykla till träningen var det sådan motvind att jag kände det som om jag redan hade tränat när jag äntligen kom fram till träningslokalen. Bodypump 88 stod det på schemat och då jag fortfarande har känning i knät tog jag det lugnt med hur mycket jag egentligen skulle lägga på skivstången. Sedan vill jag också skryta lite eftersom jag tyckte att dipsen gick över förväntan i dag då de i vanliga fall brukar vara rätt så tunga. Utfallens många repetitioner gjorde jag utan skivstången på mina axlar, allt för att skona knäna. Undra på att det gick så lätt då när man var befriad från vikterna men trots detta kom mjölksyran smygande och jag fick ta fram lite jävlar anamma. Fast den räckte inte så långt så jag tog en extra mikropaus i stället.

När det var dax att cykla hem igen hade jag blåsten i ryggen och det gjorde att det var lätt att komma hem igen. Så för att avsluta det hela blev det en adventsfika med mina pepparkakor som jag bakade i går.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd