Julträning

Tjaba!

Sista fredags spinningen innan julafton så jag var taggad till max men innan jag gick in i lektionssalen för att köra lite cykel passade jag på att köpa de sista julklapparna. Som tur var fanns det inte så många personer inne i leksaksaffären just då så det gick rätt snabba att komma därifrån med det jag skulle ha. 

Själva träningen var inga problem men jag behövde lite längre startsträcka innan jag kom upp i rätt puls som jag tyvärr tappade jag lite vid något tillfälle. I dag körde vi en hel del intervallträning där vi varvade intervallen med en lugnare del där vi vilade med hjälp av en raksträcka. I dag hade jag inte ont i mitt knä heller så som jag hade i torsdag när jag körde Indoor walkingen.

Nu har jag fredagsmys följt av en julledighet i sjutton dagar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd