Lite extra

Tjaba!

Motvind och kastvindar var vad som mötte mig när jag tog ut min cykel från cykelförrådet i går. Cykelturen till träningen blev lite blöt då jag förutom mina regnbyxor och reflexväst blev blöt trots de övriga lagren kläder.

Låtvalet under träningen idag bestod av melodislingor, men fråga mig inte om det var några kända "låtar" för det vet jag inte. Min puls var stendöd i början men när passet skulle börja vaknade pulsklockan till liv.

Själva träningen upplevde jag inte som något problem eftersom jag låg rätt i puls under hela passet. När det var dax att cykla hem igen hade jag förutom regn och kastvindar även mörker och motvind men hem kom jag.

Kommentarer

  1. Jag får dåligt samvete när jag tänker på min egen cykel, som står ute i ladan täckt i spindelväv och med punktering...

    Ha en riktigt skön trettonhelg!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd