Pulsslag

Tjaba!

Efter att ha varit förkyld i en vecka var det dax för lite träning igen. 

På de senaste Indoor Walking passen som jag har kört måste jag jag gjort något fel eftersom jag numera har lite ont i knät under eller snart efter ett sådant här pass. I går, trots vila och massage, gjorde det ont i knät igen och detta påverkar resten av den träning som jag hade planerat under kommande vecka.

Ändå valde jag inför passet att gå ner två pulsslag på pulsklockan samt ha ett lättare motstånd under hela passet. Men vad hjälpte det? Jag fick ont i knät ändå. Känslan kan jag beskriva som när någon sticker tusen nålar i ditt knät. Så nu funderar jag allvarligt på att sluta köra detta pass men det innebär att jag och min arbetskompis får välja något annat pass som vi kan köra ihop.
Suck!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd