Gruppträning för nybörjare

Tjaba!

I dag blev det en timma med gruppträning, Bodypump. När jag satt på min stepbräda för att vänta på att passet skulle börja såg jag två vilsna personer komma in i salen. Efter en trevande inledning, där de stod och dividerade med varandra om vad de skulle stå, kom de till sist fram till var i salen de skulle placera sina steepbrädor. Men eftersom de fortfarande såg lite förvirrade ut bl a över vilka grejor de skulle ha bestämde jag mig för att rycka in. Så med min hjälp fick de till slut rätt saker på plats och jag fick känna mig duktig.

Passet som sådant var okej även om jag inte hade någon skivstång på axlarna under utfalls låten då jag inte vågade belasta knät. Fast det var jobbit ändå på grund av alla repetitionerna som man gjorde. Likväl var jag glad när låten var över men när sista låten kom var det magens tur att få sin bit av träningstimmen. Där jag inte vet om jag otränad just i dag men jag upplevde låten som tyngre än de andra gångerna som jag har kört.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd