Fredag

Tjaba!
Ungefär så ser himmelen ut fast i andra färger.

14 grader varmt och en härlig fredagskväll som jag väljer att spendera inomhus för att köra lite spinning. Nu när jag sitter i soffan och skriver detta inlägg ser jag himlen färgas av nyanser av blått och orange. Magiskt så att det förslår där ett fotografi inte kan för det rättvist. Så trots att detta inlägg skulle handla om min träning så blev det några rader om det vackra vädret ute.

Åter till spinningen som jag klarade galant i dag och jag säger att det beror på musiken. Per Gesslers Silly Really från plattan Party Crasher kickade igång mig och de följande låtarna hade jag ingen aning om vilka det var men de bidrog till ett bra träningspass för mig. Fredag och ledig helg vill jag säga men det stämmer inte då jag skall jobba hela helgen. Hoppas att vädret är bra i morgon också för då kan det bli lite hummerfiske om jag har tur.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd