Näst bäst

Tjaba!

Inte bättre än förra gången men å andra sidan inte så värst mycket sämre heller. Så kan jag sammanfatta dagens Indoor Walking pass. Ändå är det de näst bästa passet som jag har kört och man kan på så sätt säga att jag äntligen har fått ett grepp om hur mycket motstånd jag egentligen skall lägga på för att träningen skall bli effektiv.

De fyra sista låtarna på passet körde vi med att göra en rörelse i en låt för att sedan byta rörelse till låt två. Därefter gick vi tillbaka och körde samma övning som vi gjorde först för att därefter avsluta med att göra samma sak med låt två. Redan när låt ett var färdig tänkte jag hur skall jag orka att göra om detta en gång till, men skam den som ger sig. Till sist så var även detta pass slut och jag fick gå hem.

Jag vill bara säga "Lyckliga mig som har en träningskompis varje torsdag
när jag kör Indoor Walking" och hon sa i dag att jag inte får boka upp mig för något annat dessa torsdagar då hon saknar att ha sin träningskompis på maskinen jämte henne.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd