Chockstart

Tjaba!

I går hade en lite motigare träningsdag fast i dag var det tvärt om då allt gick så mycket lättare än i går. Efter att instruktören har chockstartat oss deltagare med att säga att nu skall ni upp i puls till ca 80% av eran max puls redan till låt nummer tre. Hittade jag mitt egna mentalarum där jag skapade ny koreografi till instruktörens låta.

Min puls låg bra med i stort sätt hela tiden men inte alltid i topp med vad instruktören ville att vi skulle ligga. Fast bättre än min jobbarkompis som för övrigt är den samma som var och tränade med mig i går också. I går var hon bäst när det gällde att ligga i rätt pulszoner under Indoor walkingen medan i dag är det omvända ordningen för oss två.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd