Bodypump 87

Tjaba!

Jag började passet med att känna att jag har träningsvärk efter att ha staplat 1 kubik ved, eftersom det blir en väldans massa knäböj och ryggböjningar i och med ved staplingen. Det var även första gången för mig att träna med den nya koreografin. I denna omgången var utfallen tillbaka med väldigt många repetitioner samt att axel låt har fått en ny koreografin som jag aldrig har kört innan. Övningen var utformad som ett T med extra fokus på att skulderbladen skall ihop för att få maximal träning för axlarna. Vi får se hur min kropp mår efter detta då det var länge sedan som jag körde ett Bodypump pass och att jag även i kväll har staplat ytterligare 1/2 kubik ved så vi får se hur min kropp mår i morgon.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd