Ny handväska

Tjaba!

I dag gick jag en sväng på Kungsbacka marknad för att kolla läget samt uppleva den stora sommarmarknaden på torget. Jag som oftast brukar missa denna eftersom jag i vanliga fall brukar jobba men då jag har semester just nu var det läge att besöka den igen.

Det största inköpet jag gjorde idag var en ny handväska som för tillfället känns väldigt stor mot den mindre varianten som jag har haft fram tills i dag men jag vänjer mig nog vid den också. En fördel med en större variant är man kan stoppa i fler saker men en nackdel blir att den blir tyngre. Väskan från David Jones kostade i vanliga fall 689 kronor men jag betalade 300 kronor. Nog om det nu.

I morgon är jag och målar lite på min pojkväns hus samt kollar lite på hur mina växter växer eller om sniglar och snäckor har ätit upp dem.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd