Damfotbolls EM i Göteborg 2013

Tjaba!

Mera jobb men mycket lugnare i långa perioder så kan jag sammanfatta den andra dagen under mitt volontärsuppdrag. I går fick jag ingen biljett från arrangören så det blev att titta på fotbollen hemma på tv istället. Det var nog lika bra eftersom det kändes som om jag ville somna framför tv mest hela tiden. Å andra sidan har jag nu några få kort att visa upp även jag inte fick några kort inne på arenan under den första matchdagen då jag hade lämnat kameran hemma.

En liten bit av hörnet av gräsmattan där matcherna spelades och så långt som jag fick komma in och ta ett kort med min ackreditering utan att beträda gräsmattan.





Mer reklamskyltar runt arenan.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd