Saknar manlig dominans på träningspasset

Tjaba!

I dag på Bodypump passet räknade jag till att det var åtta manliga deltagare på lunchpasset och jag tror att det aldrig har varit så många manliga deltagare på passet. På lördagar då jag brukar träna Bodypump är det en eller två stackars själar av det manliga könet som brukar träna. Någon gång tror jag att jag har fått det till fyra stycken. Så i dag var det mycket att titta på när man egentligen skulle till att träna :).

Själva passet var inga problem med men under tricept låten kände jag att jag hade för mycket på stången då jag under den sista tredje delen av låten knappt fick upp stången i luften. Skivstången klistrade sig fast på min mage och därifrån ville den inte flytta på sig.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd