Restauranghyfs

Tjaba!

I bland kan man inte låta bli att undra hur folk tänker. I bloggen restauranghyfs.blogg.se
kan man läsa om de mest underliga saker folk får för sig att göra på en restaurang.

Själv så konstaterar jag att jag inte heter RUT och att JAG skall tydligen dammsuga upp portionsförpackade snuspåsar som ligger och skräpar på golvet i matsalen. Så frågan jag ställer mig slängar man snuset på golvet hemma också?

Hur tänkte du nu min kära lilla gäst?

Att TEJPA upp saker på väggarna utan att tänka på att tapeterna går sänder när man skall ta bort lapparna de har tejpat upp är tydligen okej, men det är kanske okej att gör så hemma också?

"Hemma på min gata i stan" där gör jag inga sådana dumheter.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd