Kontaktlinser

Tjaba!

I dag har jag fått mina årslinser på posten och det som var bra med detta var att i paketet låg fakturan som sa att det hade blivit billigare än förra gången. Linserna som förra gången kostade 3000 skr kostade nu 2650 skr.

Då jag nu har kollat på de gamla fakturorna så har jag sett att jag har haft fel då linserna hela tiden har kostat 2650 men med synundersökning och porto så har det blivit lite över tretusen kronor. Så nu fick jag inte längre vara glad över att något har blivit billigare än förut. För det vore för bra att något skulle bli billigare än innan då man nästan alltid kan räkna med prisökningar snarare än prissänkningar.

Så vad hjälper ett par nya kontaktlinser då jag ändå läser fel. Suck!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd