Lasse Kronér + träning

Tjaba!

Efter en tids sjukdom var jag åter på plats för att träna lite spinning. Redan när jag registrerat mig att jag hade kommit på lunchspinnnigen såg jag att jag skulle få Lasse Kronér som instruktör. Yippi tänkte jag nu blir det åka av.

Efter lite sans och balans kom jag i håg att jag har varit sjuk så jag tog det lugnt under hela passet. Jag kände ut av att jag nyligen har varit sjuk eftersom jag började hosta lite lätt igen. Hostan som jag har haft när jag har varit sjuk uppenbarande sig när jag ansträngde mig lite för mycket.

Därför blev det att när jag började känna ut av min hosta så ändrade jag min inställning från wow vad roligt det är att träna igen till jävlar att jag inte kan ta i så som jag vill. Det fick bli så denna dag men det kommer nya tillfällen, kanske redan i morgon.

De artister som medverkade med låtar under passet idag var Lena PH, Janet Jacksson, Peter LeMarc och Bo Kaspers Orkester (CD heter: Du borde tycka om mig) de sist nämnda bidrog med två låtar från sin senaste platta. Denna platta var Lasses favorit just nu.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd