Vanemänniska

Tjaba!

Jag har kommit på en sak till som jag gör utan att tänka på det. Eller om man skall sätta rätt namn på saken "vanemänniska". Det jag gör förutom att stava träningsvärk fel hela tiden, förutom idag, är att jag måste stå på den högra sidan av träningslokalen annars så blir det så konstigt i mitt huvud då jag skall till att göra Bodypump rörelserna samtidigt som jag tittar på instruktören. En annan sak är att jag har "min" spinningcykel d v s den andra till vänster från väggen räknat och den står också på första raden då jag inte vill se in i baken på en deltagare som sitter på raden framför mig. Jag vill inte se mig själv eller låta någon annan få se mig i de stora speglarna som sitter på väggen rakt framför mig.

Okej jag vet att vissa saker är kanske löjliga men jag mår bättre av att ha det så. Så de får ta mig som jag är.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd