Spinning ohej vad det gick bra idag.

Tjaba!

Vad skall man egentligen säga då tiden tycks rinna i väg eftersom det återigen är fredag och dax för lite spinning. I dag hade jag pulsband nummer 13 och det skall nog bli mitt nya turnummer hädanefter för oj vad det gick. Det kändes som om jag inte hade gjort något annat eller så var jag bara laddad till tusen trots att jag nyligen har varit förkyld.

Låtarna var medryckande med Madonna som första artisten ut i passet därefter följde Miss Li, Darin, Modern Talking och många andra som jag inte kommer ihåg.

En annan sak som jag gör omedvetet är att den ratt som man justerar motståndet med ställer jag oftast i lägen som kvart över, halv, kvart i och heltimme. Detta har jag inte tänk på förrän idag och jag undra vad jag mer gör under ett pass som jag inte tänker på?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd