Rockar fett i mitt nya träningslinne från Nike.

Tjaba!

I dag har jag kört mitt vanligt fredagspass eftersom jag hade varit ute i god tid och bokat upp en plats.
När jag kom in i spinningsalen blev jag alldeles förrvirrad då min vanliga plats var upptagen. Jäklar att någon hade tagit "min" cykel. Därför hamnade jag på raden bakom och jag som alltid sitter på första raden. Detta gjorde att inte jag såg bioduken där pulsklockans siffror visas lika tydligt som jag brukar göra, men jag körde på i mitt nya träningslinne.

Passet var i dag förlängt till 60 minuter och innehöll en hel hög med rocklåtar, nya som gamla. Från 60-talet och framåt. ACDC, Nickelback och Rammstien var några av artisterna som bidrog med en låt till passet. Själv hade jag en underbar cykeltur med goa låtar som dånade ut från högtalarna. Trots detta jag var i rätt pulszoner även om jag diggade med i låtarna som spelades under passet. Min cykelgranne till vänster om mig måste ha varit ett riktigt hårdrocks fan då det kändes som om introt knappt hade börjat förrän han tyst sa vilka låtar det var. Även om jag gillar hårdrock så är jag inte lika bra på att ta låttittlarna som han är.

Men nu är det fredag och på schemat står det 110 minuter Downton Abbey samt en påse med godis. Det är ju trots allt fredag och arbetsveckan är nu slut för mig.
TREVLIG HELG!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd