London OS 2012, OS elden osv

Tjaba!

Foto: Tingeling
För en vecka sedan kom jag hem från London där jag har varit för att titta på OS tävlingarna. Tyvärr var det svårare än jag trodde att få tag i en biljett. Den enda tävlingen som jag kunde se gratis var herrarnas cykellopp. Här träffade jag lite svenskar som jag hängde med ett tag och jag tyckte det var roligt att prata svenska igen. Jag fick senare veta att man kunde köpa biljetter på plats om man åkte ut till de mindre arenorna, men eftersom jag skulle åka hem dagen efter fanns det ingen möjlighet att fixa detta. Jag är glad att kunna säga att jag har varit där i alla fall.

En sak som jag fixade vara att få se OS facklans väg mot Olympia stadion.

Foto: Tingeling


En annan sak som jag också fick se var loggan för OS spelen då den var uppsatt lite över allt.

Foto: Tingeling

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd