Höst- och sommarväder

Tjaba!

En tanke som slog mig tidigare i dag är att sommarsemestern mest har bestått av regn. Det har i för sig varit dagar med solsken även om de inte har varit så varmt. Själv så tror jag att jag har fått fem dagar på rad med vackert väder och värme men mer är det inte. Så därför tror jag att sommaren snarare kan klassas som en höst med extra bra väder.

Sommaren har varit en raksträcka där man inte har haft så mycket att se framemot vädermässigt utan man får hoppas att alla har haft tid av att njuta av att man har varit ledig från jobbet. Simma lugnt i regnet ;))

P.s Jag kom på en sak till ang. vädret är att jag fortfarande inte har tagit bort mina vårkläder. Eftersom de kom till användning flera gånger under "sommaren" då det behagade komma nederbörd från himmelen så ofta. D.s.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd