BodyPump 82 med hjälp från ovan

Tjaba!

Då går vi in i sista månaden med Bodypump nummer 82. Det är nu man skall kunna lägga på lite extra vikter enligt min instruktör. Själv så undrade jag vad som hände under benböjar låtens sista fjärdedel. Det var som om någon drog min skivstång uppåt och själv så följde jag bara med upp av farten. Detta gjorde att det inte kändes som om jag gjorde övningen överhuvudtaget. Jag tyckte att jag svävade på en dunfjäder eftersom det var så lätt.




Isaac Newton äppleträd



I nästa låt var ordningen återställd och jag fick börja kämpa igen för att få upp vikterna från jordens dragningskraft.






Varannan låt upplevdes som lättare då föregående var tung och tråkig. Men lika lätt som det var under ben låten upplevde jag inte någon mer gång innan passet var slut.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd