Att träna efter semestern

Tjaba!

Efter att semestern är slut för de flesta, inklusive undertecknad, är det åter igen fullt på träningspassen och som om det inte räckte är reservlistan lika lång som antalet platser i salen.






I går var det 22 personer som stod på reservlistan till min fredagsspinning men då jag tittade på bokningarna innan jag började skriva detta hade det plötsligt bokats av en hel del vilket gjorde att jag kunde ha fått plats på mitt vanliga fredagspass. Det gäller att ligga i alltså.

Min högst personliga tanke varför det plötsligt har blivit så många avbokningar är att det är soligt väder i dag och i morgon så skall det regna. Alltså slutspurten för att få grilla en sista gång i år har inletts.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd